BLOGIN OSOITE VAIHTUU !

Uusi vuosi, uudet tuulet ja mulla on ihan mahtava uutinen teidän kanssa jaettavaksi!  Blogini siirtyy omaan osoitteeseen: elinaevel...



Uusi vuosi, uudet tuulet ja mulla on ihan mahtava uutinen teidän kanssa jaettavaksi! 
Blogini siirtyy omaan osoitteeseen: elinaeveliinaa.com tästä päivästä lähtien! Halkean innostuksesta sillä olen työstänyt tätä projektia koko joulukuun ja pääsen sen vihdoin teidän kanssa jakamaan!
Vuosi 2017 tulee olemaan mulle the blogi vuosi ja mulla on paljon kaikkea kivaa tulossa teille joten klikatkaapa tuota linkkiä ja pysykää kuulolla! ;) 
Uuden blogin lukijaksi voitte liittyä sivun alalaidasta vaikket omistaisikaan wordpress tunnusta!

HUOM! Muutama päivä tämän postauksen jälkeen tulen laittamaan automaattisen siirron uuden blogini osoitteeseen jotta sinne löytää helposti aina!

You Might Also Like

0 kommenttia

Follow me