#36 My go to makeup look

"Stay positive, work hard, make it happen" Vuosi 2016 on nyt virallisesti ohi ja olen siitä niin onnellinen, paloin halusta a...

"Stay positive, work hard, make it happen"

Vuosi 2016 on nyt virallisesti ohi ja olen siitä niin onnellinen, paloin halusta aloittaa uuden vuoden, uudet haasteet ja uudet suunnitelmat! Ensimmäisessä postauksessani oli tarkoitus koota yhteen koko viime vuoden kosmesuosikit, mutta mutkien kautta se postaus tuleekin vasta viikonlopun aikana ja aloitetaankin uusi vuosi mun go to meikillä! 

31756128900_77e6054d46_o.jpg
Mun go to meikkipohjaan kuuluu:
- Makeup forever Step 1 skin equalizer primer
- Urban Decayn All nighter foundation
- Mac Pro Longwear concealer 
- RCMA no color powder
- The Balm bahama mama bronzer
- Viva La Diva blush palette
- BECCA champagne pop highlighter
- Loreal Infallible setting spray
32092413406_d9c660d181_o.jpg
Mun go to silmämeikkiin kuuluu:
- Mac pro longwear paint pot soft ochre
- Kylie cosmetics holiday palette
- Maybelline black gel liner
- False Lashes

32092412906_ea35c83b78_o.jpg
Mun go to kulmameikkiin kuuluu:
- Anastasia Dip Brow pomade, ash brown
- Mac Pro Longwear concealer 
- Benefit ready set brow! clear eyebrow gel

32092412486_4f9145e054_o.jpg
Mun go to huulimeikkiin kuuluu:
- HUULIRASVA 
- Kylie Cosmetics holiday collection liquid lipstick, angel

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Kiva go-to -meikki! Arkena en itse yleensä jaksa nähdä näin paljon vaivaa (varsinkin jos on edes kahdeksaan mentävä töihin) mutta kivat että muut vielä jaksaa!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista

Follow me